Test

Even zien hoe de WordPress app werkt.
Dit ziet er mooier uit dan de Blogger app!
Even zien of ik de tekst nog makkelijk kan editen met m’n Android device.

Albertvlaardingerbroek's Blog

The day after……het artikel in de Volkskrant

Gistermorgen zat ik niets vermoedend multi-taskend mijn ontbijt te eten, m’n veters te strikken, de kat eten te geven en koppen te snellen in de Volkskrant (VK). Opeens viel mijn oog op iets ongewoons. Ik zag een staatje waarin mijn ‘doorsnee ROC’ opeens op nummer 1 stond. Mijn hand hing stil in de lucht en ondanks dat ik normaal gesproken alleen maar de koppen zie, begon ik te lezen. Eerst was ik gerust gesteld, want we stonden niet nummer 1 om dat we de beste waren, dat zou namelijk niet goed te rijmen zijn met het Noordelijke adagium ’t kan minder’, maar verder lezend schrok ik toch enigszins, omdat we nummer 1 van de slechtst presterende scholen waren. Je zou ook gewoon kunnen zeggen we onderaan de ranking bungelden. Gelukkig bleek er een foutje gemaakt te zijn en stonden we uiteindelijk op de vier na laatste…

View original post 320 woorden meer

Geef een reactie

